نظرات در مورد عمل زیبایی بینی ( 1- درد بعد عمل زیبایی بینی )

فهرست مطالب

یک نکته مهم طی نظرسنجی از بیماران و نظرات در مورد عمل زیبایی بینی، درباره درد بعد عمل بینی است.

ترس از درد بعد عمل زیبایی بینی :

ترس از درد بعد عمل زیبایی بینی

خیلی از افراد از درد بعد عمل زیبایی بینی می ترسند. باید گفت که عمل بینی در اکثر موارد درد ندارد، بویژه اگر عمل به روش بسته انجام شود. اغلب بیماران دکتر آرش بیرقی طوسی اظهار می کنند که با وجودی که در نسخه بعد عمل مسکن استامینوفن کدئین تجویز شده بود، حتی نیاز به مصرف یک قرص هم نبود.

تکنیک عمل، ظرافت دست جراح، عدم دستکاری خشن و آسیب رساندن به نسوج در درد بعد عمل موثر هستند هر چند آستانه درد افراد مختلف با یکدیکر متفاوت است و ممکن است برخی تحمل درد کمتر و برخی بیشتر داشته باشند.

آزار دهنده ترین مورد بعد عمل زیبایی بینی، تامپون یا مش بینی می باشد. خروج تامپون بینی بسیار دردناک می باشد و بسیاری از بیماران در نظرات خود آن را بدترین تجربه خود و بسیار دردناک تر از خود عمل می دانند.

مزیت عمل بینی توسط دکتر آرش بیرقی طوسی :

دکتر آرش بیرقی طوسی در عمل زیبایی بینی تامپون نمی گذارند. این به دلیل تکنیک عمل و عدم خونریزی حین یا بعد عمل است که نیاز به مش بینی را مرتفع می سازد. عدم وجود تامپون سیر بعد عمل را بسیار راحت تر می سازد.

 

علت دیگر درد و نگرانی افرادی که عمل زیبایی بینی انجام می دهند، کشیدن بخیه ها است.

پس از خروج تامپون، بیشترین علت درد بعد عمل، کشیدن بخیه ها می باشد.

 

دکتر بیرقی طوسی در بیشتر موارد بخیه ای در پوست نمی زنند و عمل را از داخل سوراخهای بینی انجام می دهند و نیازی به کشیدن بخیه و تحمل درد آن نیست. در مواردی هم که بخیه نیاز باشد، خود دکتر شخصا بخیه را می کشند که بسیار با ظرافت و بدون درد است.

ممکن است برخی بپرسند چرا در عمل بینی از نخ های قابل جذب استفاده نمی شود تا نیاز به کشیدن نداشته باشد. پاسخ این است که برای کاهش آثار بخیه، بهتر است از نخ های قابل جذب استفاده شود و بخیه ها کشیده شوند. البته در تکنیک دکتر آرش بیرقی طوسی سعی می شود حتی در صورت ضرورت، برش ها و بخیه های پوست حداقل باشد.

برخی از درد حین ماساژ دادن بینی بعد عمل زیبایی بینی شاکی هستند. گاهی پس از عمل برای فرم دادن بینی توصیه به ماساژ می شود که ممکن است برای برخی دردناک باشد. در ویزیت های بعد عمل، دکتر بیرقی روشهایی برای کاهش درد ماساژ آموزش می دهند.