بهترین جراح عمل بینی مشهد را چطور پیدا کنم؟

فهرست مطالب

اگر شما هم بدنبال بهترین جراح عمل بینی مشهد هستید باید بدانید که مهمترین مرحله، انتخاب یک دکتر خوب برای عمل بینی در مشهد است. این مطلب میتواند به افرادی که تصمیم دارند جراحی زیبایی بینی در مشهد انجام دهند می تواند کمک کند تا در نهایت تصمیم درستی بگیرند. پس در ادامه با هم همراه باشید…

 

بهترین جراح عمل بینی مشهد :

جراح عمل بینی مشهد

جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین عمل های جراحی بین مردم است همچنین امروزه در جهان متقضیان مرد و زن برای این عمل زیبایی بسیار است. شکل بینی شما تاثیر مستقیمی بر روی زیبایی و چهره شما دارد. همچنین بینی برای تنفس هوا و همچنین تنظیم دمای هوا عملکرد دارد.

عمل زیبایی بینی را اصطلاحا رینو پلاستی و جراحی انحراف بینی را سپتوپلاستی می گویند .همچنین جراحی بینی می تواند به دو روش باز و بسته انجام شود و تنها مزیتی که جراحی به صورت بسته دارد این است که نیازی نیست بینی را برش داد ولی دقت در عمل زیبایی باز بینی نتیجه و دقت بیشتری را در بر دارد و همچنین در تصحیح انحراف بینی روش جراحی بینی به صورت باز کارایی کافی بر خوردار است .

از طرف دیگر بر اساس نوع انحراف بینی جراحی دو نوع است که یکی را جراحی بینی گوشتی و دیگری را جراحی بینی استخوانی می نامند که بر حسب اینکه عمل بینی بیشتر فرم استخوانی آن است یا ناحیه گوشتی آن، با یکدیگر حدودی فرق می کنند .شما می توانید با خیال راحت عمل جراحی بینی خود را برای داشتن بهترین نتیجه ممکن به دکتر آرش بیرقی طوسی بسپارید. برای اینکه به راحتی بتوانید از تجربیات بیمارانی که با دکتر بیرقی عمل بینی خود را انجام داده اند اطلاع پیداکنید می توانید مقاله نظرات در مورد دکتر آرش بیرقی طوسی را مطالعه نمایید.

 

چطور می توان بهترین جراح عمل بینی را انتخاب کرد؟

بهترین جراح عمل بینی

نکاتی را حتما باید در نظر بگیرید :

اول از همه بایستی از تخصص جراح بینی خود مطمئن شوید، جراحی که انتخاب می کنید باید متخصص جراحی پلاستیک و یا متخصص گوش و حلق بینی باشد. همچنین هر چه سابقه جراح در عمل بینی بیشتر باشد یعنی تجربه بیشتری دارد و بیشتر می توان به وی اعتماد کرد.

برای اینکه بدانید که تجربه جراح بینی در عمل های زیبایی تاکنون موفق بوده است یا ناموفق بایستی در مورد بیماران قبلی وی تحقیق کنید. تصاویر قبل و بعد از عمل بینی جراح مورد نظر خود را حتما ببینید و اگر در اینترنت و یا در اینستاگرام تصاویری از بیماران وی وجود ندارد حتما در جلسه مشاوره از وی بخواهید تا نمونه کارهای بیشتری را به شما نشان دهد.

جلسه مشاوره با دکتر نیز بسیار مهم است. سوالات مهمی در این جلسه بایستی از دکتر خود بپرسید. همچنین با تشخیص نوع بینی شما که گوشتی است یا استخوانی باید تحقیق کنید که آیا جراح انتخابی شما در انجام نوع بینی شما با تجربه است یا خیر. این مورد مخصوصا برای عمل های بینی گوشتی بسیار اهمیت دارد.

این جلسه معمولا فرصتی مناسب برای بیان اهداف خود می باشد تا به جراح توضیح دهید که چه تغییراتی را می خواهید روی بینی خود اعمال کنید. برخی ها بر این باورند که چیزی به عنوان یک بینی ایده آل وجود ندارد. هر چند که جراحی می تواند تناسب بهتری بین بینی و صورت ایجاد کند، اما این افراد می گویند که زیبایی طبیعی و منحصر به فرد هر انسان بیشتر در دید می باشد. در مشهد نیز دکترهای خوبی وجود دارد که می توانید روی تجربه و مهارت آنها اعتماد کنید.

 

با رعایت این چند نکته در انتخاب بهترین جراح عمل بینی در مشهد می توانید انتظار داشته باشید که بهترین جراحی بینی را انجام دهید و از نتیجه آن برای همیشه لذت ببرید.

جراحی زیبایی بینی با هدف ایجاد زیبایی و نیز اصلاح ناهمواری های صورت به خصوص بینی انجام می شود.

پس از این عمل انتظار می رود تا بینی تناسب بهتری با دیگر اجزای صورت داشته باشد و از لحاظ ظاهری زیباتر شده باشد.

همچنین علاوه بر زیبایی، این جراحی با هدف برطرف کردن برخی از مشکلات تنفسی نیز انجام می شود. برخی از افراد شاهد ناهنجاری هایی در قسمت بینی خود هستند که بیشتر ارثی و مادرزادی می باشند. این عارضه ها را می توان با عمل زیبایی بینی رفع کرد. به طور کلی در این جراحی زیبایی اندازه بینی، نوک، پل و پره های بینی ها را می توان تغییر و اصلاح کرد.

 

نتیجه گیری :

یک دکتر جراح خوب با معاینه ساختار های بینی و دیگر اجزای صورت، توضیح می دهد که مشکلات موجود بین آنها چه چیزی است و با مطرح کردن روش های درمانی مناسب با ساختار شما، برنامه درمانی مناسبی را برایتان می چیند. همیشه به یاد داشته باشید که یک دکتر خوب ارزان ترین آنها نیست. و بر عکس آن نیز صادق است. شاید برخی ها باور داشته باشند که اگر پزشکی هزینه بالایی بگیرد، آن بهترین پزشک خواهد بود. اما مسئله اینجاست که نتیجه پس از جراحی و میزان رضایت شماست که این موضوع را روشن می سازد.

همچنین پس از عمل بینی در مشهد یک پزشک خوب باید همچنان با بیمار خود در ارتباط باشد تا اقدامات پس از عمل را برایش بازگو کند. در این طور مواقع مسئولیت پذیری پزشک باید مورد توجه قرار گیرد.