تکنیک‌های بزرگ کردن سینه با انتقال چربی و آماده‌سازی بیمار

فهرست مطالب

تکنیک‌های بزرگ کردن سینه با انتقال چربی و آماده‌سازی بیمار

بافت چربی باید به آرامی برداشته شود ; به این ترتیب این روش بیشتر از جراحی‌های متعارف بزرگ کردن و کاشت پروتز زمان میبرد . تکنیک مورد استفاده یک روش سرپایی است که علاوه بر مزیت انجام لیپوساکشن برای بیمار , کمترین تراز تهاجمی بودن را دارد .

در روش تزیق چربی پزشک معالج در موارد خاصی به شما پیشنهاد خواهد کرد که یک منبسط کننده بیرونی به اسم براوا ( Brava ) را بپوشید , که بدنتان را برای اوضاع مطلوب جهت تزریق چربی فراهم می نماید . هر چند تغییرات آرام و به تدریج صورت می گیرند , ولی فشار منبسط کننده به بدنتان کمک می کند که به صورت طبیعی بافت‌ها و رگ‌های خونی جدیدی ایجاد نماید , که منجر می گردند برای تزریق چربی جا باز شود .

زمانی برای تزریق چربی مهیا شدید , بافت چربی از روش لیپوساکشن از تعدادی قسمت بدنتان برداشته میشود . این کار به طور کاملاً حساب شده انجام میگردد تا تعادل و تقارن ساختمان بدنتان حفظ گردد . با این روش نیازی به ایجاد هیچ‌گونه شکافی نیست . اغلب بیماران با دو یا سه ساعت بیهوشی عمومی یا آرام‌بخشی سطح 4 معالجه کرد .

بهبودی بعد از تزریق چربی

یکی‌از مزایای انجام تزریق چربی به روش سرپایی سرعت بهبودی در مقایسه با عمل های جراحی متعارف بزرگ کردن سینه است . بخش اعظمی از جراحان پلاستیک به جای انتقال یک باره مقدار زیادی چربی , آن را با چند نوبت تزریق کم حجم انتقال می دهند , که‌این سبب می شود فرم دادن به سینه خیلی ظریف صورت پذیرد . به علاوه , این کار به مشخص  شدن هرگونه بدشکلی یا این که بی‌تقارنی که پیش از عمل در سینه وجود داشته هم کمک می کند تا پزشک بتواند بهترین فرم ممکن را برای سینه انتخاب کند.

قابل ذکر است که همه چربی انتقال یافته در محل تزریق باقی نمی‌ماند , براین اساس احتمال دارد برای رسیدن به نتیجه کامل یک مریض به یک تا سه نوبت معالجه نیاز باشد . بعضا از خانم‌ها در میان جلسات درمان دچار فرورفتگی‌هایی در سینه می شوند که ناشی از مرده بودن چربی برداشته شده‌است . این قضیه کاملا طبیعی است و جای نگرانی ندارد . همان‌طور که ساخت یک مجسمه قشنگ شکیبایی و صبر میخواهد , شما نیز می بایست بردبار باشید تا در پایان به نتیجه مطلوبتان دست پیدا نمایید .

عوارض و خطرات

اگر چه تزریق چربی در مقایسه با عمل بزرگ شدن سینه کمترین عوارض را داراست , با این وجود شاید با استفاده از این روش نیز عوارضی بروز نماید .

بعضی دلایل استفاده از روش تزریق ژل به سینه آن عبارتند از :

ناهموار شدن سطح سینه

موج‌دار شدن

نامتقارن یا این که یک وری شدن

تحلیل رفتن چربی

مشاهده خطوطی مشابه جای جراحت در عکس‌های ماموگرافی

عفونت

تشکیل کیست

بخش اعظم این عوارض تزریق چربی غیرمعمول و کاملاً نادر میباشند , با این وجود باید به آنها توجه نمود.پیشرفت فن‌آوری این روش را به راهی ایمن و پرطرفدار برای بزرگ کردن سینه تبدیل نموده است .

 

نتایج

سینه‌ها کمی پرتر می گردند . از آن‌جا که درین روش از پروتز استفاده نمیشود در نهایت بافتی قابل انعطاف با ظاهری طبیعی به دست میاید . نواحی از بدن که از آن ها چربی برداشته شده‌است لاغر و محکم میشوند , و به صورت کلی شکل سینه مشخص‌تر میشود و فرم کلی آن بهبود مییابد .

کدام روش خوبتر است؟

هر کسی کاندیدای ایده‌آلی برای بزرگ کردن سینه به روش انتقال چربی نیست , در عین حال این روش یک سری مزایا دارد .

یکی از مشاورین مشهور زیبایی می گوید : تعداد پزشکانی که بزرگ کردن سینه به روش انتقال چربی را گزینه‌ای ایمن می دانند و معتقدند که‌این روش در مواقعی که نیازی به کاشت پروتز نیست می تواند روشی کارساز باشد در حال افزایش است .

به عنوان مثال , این روش برای مرمت سینه‌های اشخاصی که لامپکتومی داشته‌اند یا این که برای اصلاح عیب‌هایی نظیر نابرابر بودن پستان‌ها گزینه‌ای خوب است .

این روش همینطور برای خانم هایی که می خواهند , به جای چندین سایز بزرگ کردن سینه , مقدار کمی به آن افزایش حجم بدهند هم گزینه خوبی است ; و مزیت دیگر آن این است که مواد خارجی را وارد بدن نمی کند .

درمقابل , در صورتی خواستار سینه‌های بسیار بزرگتری می باشید , بایستی به یاد داشته باشید که هرچند در‌این روش از چربی بدن خود مریض استفاده میشود ولی باید مشکلات لیپوساکشن , نظیر باقی ماندن جای زخم , کبودی و کیسه‌ای و شل شدن پوست را هم در نظر بگیرید .

عیب دیگر این روش نیاز بوجود مقداری کافی از چربی برای انتقال است ( که برخی از اشخاص به میزان کافی ندارند ) . به علاوه نتایج آن فقط موقتا بوده و به مقدار نتایج کاشت پروتز سینه شایان توجه نیستند .

کسب اطلاعات لازم درباره ی عمل بینی در مشهد