جراحی بینی در مشهد: مختصری بر انواع جراحی از جمله جراحی بینی گوشتی

فهرست مطالب

جراحی بینی در مشهد درست یا غلط ؟جراحی بینی گوشتی بی بازگشت یا..؟

جراحی بینی

با افزایش عمل های زیبایی صورت مانند عمل بینی که بسیار عمل حساس و دقیقی است دقت و کسب اطلاعات بیشتر در حوزه جراحی بینی و مشورت با جراحان حرفه ای بینی بسیار ضروری برای حفظ سلامتی و زیبایی است. در این مقاله قصد داریم به موضوع جراحی بینی گوشتی و تمام سوالات و ابهامات در این زمینه را پاسخ دهیم  و در پایان به جراحی بینی در مشهد و دلیل پیشرفت و تعداد زیاد جراحی بینی در مشهد بپردازیم . اگر مایل به انجام جراحی بینی هستید و بینی شما گوشتی است قبل از رفتن زیر تیغ جراح این مطلب را بخوانید . درابتدا اجازه دهید بگوییم که بینی گوشتی به چه نوع بینی هایی گفته می شود و چه ویژگی هایی دارند . بینی های گوشتی  برخلاف تصور عام لزوما گوشت و عضله گوشتی زیادی ندارند بلکه دارای ویژگی های بارز زیر می باشند :

  • بینی های گوشتی معمولا دارای پوست چرب و ضخیمی هستند .
  • منافذ پوستی روی بینی مشخص و باز است .
  • نوک بینی گوشتی ها نوک تیز نیست و این قسمت در این نوع بینی ها پهن است .
  • پره های بینی های گوشتی ضخیم و گوشتی است و اصلا نازک نیست .
  • ناحیه تهتانی بینی پهناور است .
  • در مواردی مشاهده می شود که ارتفاع پره ها بسیار است .
  • در آخر این نوع بینی ها دارای غضروف ضعیفی هستند .

 

جراحی بینی در مشهد

و این ویژگی ها سبب می شوند این بینی ها نسبت به سایر بینی ها خطوط ظریف و باریک و نکات مثبت زیبایی بینی را نداشته باشند. این نوع بینی ها غضروف های بسیار ضعیفی دارند و بالعکس پوست ضخیمی روی این غضروف ها را پوشانده است .

در عمل بینی گوشتی به تقویت غضروف ها تمرکز می شود و در این عمل ها با تمرکز بر این اصل سعی می کنند ضمن تغییر ساختار و شکل غضروفی به پوست ضخیم این بینی ها هم شکل مطلوبی داده شود .

دقت داشته باشید وجود تنها یک عامل نشان دهنده  گوشتی بودن بینی شما نیست و باید چندین ویژگی باهم در بینی باشد .

در ادامه به انواع روش های جراحی بینی گوشتی و جراحی بینی در مشهد می پردازیم .

جراحی بینی گوشتی چگونه است ؟

در جراحی بینی گوشتی هدف نازک تر کردن قسمت تهتانی بینی و شکل دهی مناسب به نوک و پره های بینی می باشد. برای تحقق این هدف قسمت غضروفی بینی گوشتی با غضروف تیغه میانی تقویت شده و همچنین با فشار پوست ضخیم و چرب بینی گوشتی، بینی گوشتی نازک تر باریک تر و با ظاهر مناسب تری خواهد بود .

در این نوع بینی ها به دلیل ضعیف بودن غضروف ها از زیاد بریدن و برداشتن غضروف واستخوان خودداری می شود و تنها در صورتی که بینی دارای قوز هم باشد این عمل انجام می شود . لازم به ذکر است در بینی گوشتی پوست ضخیم بینی را نیز بیش از حد نازک نمی کنند، به دلیل احتمال رخ دادن عوارض و آسیب های همیشگی پوستی مگر در موارد خاص .

سوالی که اکثر افراد دارند و یا می توان گفت سو برداشتی که از عمل بینی گوشتی دارند این است که آیا پس از جراحی بینی گوشتی، جراحی بازگشت خواهد داشت ؟

می توانیم بگوییم این بدیهی است که اگر عمل به روشی صحیح و درست انجام شود و توسط بهترین وحرفه ای ترین جراحان انجام شود هرگز بینی به حالت اولیه خود بر نمی گردد و این تغییر ظاهر همیشگی خواهد بود .

جراحی بینی در مشهد

البته ممکن است به علت ضخیم بودن پوست متورم شده مدت زمان 1 تا 2 سال طول بکشد تا باد و تورم پوست به طور کامل بخوابد و بینی ظاهر واقعی خود را نشان دهد .

سوال دیگر در مورد بینی های گوشتی این است که جراحی بینی های گوشتی نسبت به بینی های استخوانی سختی بیشتری دارند ؟

باید بگوییم خیر! اصلا اینطور نیست هیچ تفاوتی نمی کند و هردو گروه جراحی بینی باید در بازه زمانی 1 الی 2 ماه از چسب بینی استفاده کنند و در این میان ممکن است یک یا چندین بار نیاز به تزریق آمپول کورتون پیدا کنند.

تنها تفاوتی که دارند در بهبود دوره تورم بینی است که در بینی های گوشتی کمی طولانی تر است . لازم به ذکر است بهبود و جراحی بی بازگشت بینی گوشتی را می توانید انتظار داشته باشید ولی نمی توانید منتظر داشتن یک بینی بسیار کوچک و بینی فانتزی باشید چون این امر غیر ممکن است زیرا تراشیدن بیش از اندازه گوشت و غضروف های بینی شما برای خودتان و سلامتی شما خطرناک است.

مهم ترین نکته در این نوع جراحی ها، مراجعه و انجام معاینه در نزد پزشکان ماهر و مطلع شدن از نقاط مثبت و منفی بینی خود و همچنین مشاهده نمونه جراحی های آن پزشک متخصص است .

اگر یک عمل بینی موفق تضمینی و مطمئن را خواهان هستید جراحی بینی در مشهد را تجربه کنید .

همانطور که پیش تر گفته شد درعمل بینی گوشتی به تقویت غضروف ها تمرکز می شود. و در این عمل ها با تمرکز بر این اصل سعی می کنند ضمن تغییر ساختار و شکل غضروفی به پوست ضخیم این بینی ها هم شکل مطلوبی داده شود .

جراحی بینی در مشهد

در حال حاضر پزشکان و متخصصان متعددی جراحی بینی در مشهد را به انجام می رسانند، اما میتوانیم این پزشکان را دردو دسته : 1. جراحان زیبایی و پلاستیک و 2. متخصص گوش حلق بینی تقسیم بندی کنیم . چند سالی است که عمل جراحی بینی در مشهد بسیار باب شده است و مردم از آن استقبال می کنند.

این موضوع چند دلیل مهم و ساده دارد : در ابتدا لازم است بدانید شهر مشهد با سیستم پیشرفته و متناسب بهداشتی و با دارا بودن موقعیت جغرافیایی و همچنین پس از تهران دومین کلان شهر کشورمان است که با تقویت زیرساخت های امکاناتی و بهداشتی توانسته پزشکان و متخصصان زیادی را به سمت خود جذب نماید .

به طوری که تعداد زیادی از متخصصان نامدار و پزشکان جراحی بینی در مشهد فعالیت می کنند و به همین دلیل عده ی زیادی از مردم برای بسیاری از عمل ها و کار های جراحی و درمانی خود به این شهر مراجعه می کنند .

از طرفی جراحی بینی در مشهد مقرون به صرفه تر است زیرا  عمل بینی در مشهد نسبت به سایر استان های کشور دارای هزینه پایین تری است و این درحالی است که جراحی بینی در مشهد از لحاظ کادر پزشکی متخصص و امکانات رفاهی درمانی در صدر جدول است .

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از پزشک به این لینک مراجعه کنید.

جراحی بینی در مشهد