معیارهای ظاهری مهم در عمل بینی طبیعی

فهرست مطالب

جراحی زیبایی بینی میتواند نتیجهای طبیعی داشته باشد به گونهای که افرادی که تاکنون بیمار مورد نظر را ندیدهاند متوجه عمل بینی طبیعی وی نشوند.

افراد زیادی هستند که بینی آنها دارای مشکلاتی مانند قوز بینی، بزرگی بیش از اندازه بینی و نامتناسب بودن بینی با صورت و دیگر مشکلات می باشد. آنها اقدام به عمل بینی طبیعی در مشهد می‌کنند اما این دغدغه را دارند که آیا فرم نهایی بینی آنها طبیعی خواهد شد؟ این افراد اغلب بیان می‌کنند که خیلی علاقمند به تغییر زیاد نیستند و تنها می‌خواهند مشکلات بینی شان برطرف شود و در عین حال فرم نهایی بینی به گونه‌ای باشد که مشخص نباشد روی بینی جراحی صورت گرفته‌است.

 

یک جراح بینی خوب باید علاوه بر اینکه در تخصص خود متبحر است،

خلاقیت داشته باشد و بتواند با هنر و تجربه خود عمل بینی طبیعی را انجام دهد.

معیارهای ظاهری مهم در عمل بینی طبیعی :

جراح بینی پیش از جراحی بینی موارد زیر را آنالیز می کند :

مقدار برجستگی بینی
مقدار چرخش بینی
پره های بینی
پهنای بینی : در واقع جراحی زیبایی بینی میتواند در هر دو طرف باعث ایجاد تغییر در پهنای بینی شود. یعنی ممکن است بعداز عمل بینی پهن تر و یا باریکتر شود. برای ایجاد این تغییرات ممکن است بر استخوان ها و غضروف ها، پره های بینی و همچنین پوست بینی تغییراتی ایجاد شود.
قرینگی بینی : جراحی زیبایی بینی باعث اصلاح غیر قرینگی می‌شود. مواردی مانند انحراف تیغه بینی، استخوانهای کج بینی که به دلیل آسیب دیدگی به وجود می‌آید و یا ممکن است غضروف های غیرقرینه به دلیل جراحی قبلی به وجود آمده باشد.

از نظر زیبایی شناختی بینی هایی که قوس دار هستند، اگر با سایر اجزای صورت متناسب نباشند، تصویری زیبا از فرد ایجاد نخواهند کرد. در عمل بینی طبیعی پشت بینی صاف است، یا جراح بینی باید قوسی بسیار ظریفی در بینی به وجود آورد. یک پشت بینی قوی باید صاف یا حتی گاهی کمی پری داشته‌باشد. این پر بودن پشت بینی خیلی از افراد را زیباتر می‌کند. در آقایان این پر بودن باید از خانمها بیشتر هم باشد.

 

عمل بینی طبیعی چه مزیتی نسبت به سایر عمل های بینی دارد؟

در عمل بینی طبیعی تغییرات انجام شده روی بینی کمتر بوده به همین دلیل تنها عیوب بینی برطرف میشود. درنتیجه بافت بینی کمتر دچار تغییر می‌شود و همچنین احتمال اینکه فرد بعد از مدتی دچار مشکلات تنفسی شود کاهش پیدا می‌کند، چهره طبیعی تر خواهد بود و بینی به صورتی زیبا با دیگر اجزای صورت هماهنگی خواهد داشت.

شما نباید از جراح بینی خود این انتظار را داشته‌باشید که نتیجه جراحی بینی شما مانند شخص دیگری باشد. هرکسی دارای چهره‌ای منحصربه‌فرد بوده و بینی وی باید با صورت و اجزای صورت وی همخوانی داشته باشد. پس دقت داشته باشید در جراحی بینی طبیعی تغییرات بینی شبیه شخص دیگر منجر به زیبایی شما نخواهد شد، زیرا فرم بینی در هماهنگی با سایر اجزای چهره آن فرد است که زیبا می‌نماید.

 

آیا جراحی بینی گوشتی هم می تواند منجر به بینی طبیعی شود؟

اگر جراح به اندازه لازم تجربه داشته باشد می‌تواند بینی گوشتی را به صورت طبیعی عمل کند. این عمل برای متخصص مجرب و جراح بینی با تجربه در مشهد امکان پذیر بوده و با خلاقیت خود می‌تواند بینی را در جراحی بینی طبیعی به صورت خوش فرم و زیبا جراحی کند.