بهترین جراح زیبایی پلک در مشهد

فهرست مطالب

ممکن است برای خیلی از شما این سوال وجود داشته باشد که بهترین جراح زیبایی پلک در مشهد کیست یا چگونه می توانیم بهترین جراح زیبایی پلک را شناسایی کنیم و بهترین جراح زیبایی پلک چه مشخصاتی دارد؟

زمانی که قصد دارید جراحی زیبایی پلک را در مشهد انجام دهید بهتر است برای تحقیق و انتخاب یک پزشک جراح معتبر و باتحربه وقت بگذارید. در نهایت این شما هستید که باید اطمینان حاصل کنید آن پزشک تمامی خصوصیات یک جراح ماهر را داشته باشد تا بتوانید با خیالت راحت و اعتماد کافی نسبت به انجام عمل موردنظر خود اقدام کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این جراحی زیبایی و انتخاب یک جراح باتجربه و ماهر شما را راهنمایی کنیم…

بهترین جراح زیبایی پلک در مشهد کیست و چه مشخصاتی دارد؟

عمل جراحی بلفاروپلاستی در مشهد

جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی ، ترکیبی از علم و هنر و تجربه است و بهترین جراح زیبایی پلک باید علاوه بر علم و تجربه، هنرمند نیز باشد. به ویژه اینکه عمل جراحی پلک حساسیت بالایی دارد و با توجه به اینکه در صورت و در معرض دید است باید دقت خاصی در آن به کار رود.

چشم ها مهم ترین جزو صورت هستند به همین دلیل چشم ها از نظر زیبایی دارای اهمیت بالایی هستند متاسفانه چشم ها و پلک ها سریعتر از بقیه اجزای صورت پیری را نشان می دهند و دچار افتادگی پلک می شوند اما شما می توانید با جراحی زیبایی پلک، زیبایی خود را چند برابر کنید!

نمونه عمل جراحی زیبایی پلک در مشهد
برای نمونه های بیشتر در اینستاگرام بر روی عکس کلیک کنید…

بهترین جراح زیبایی پلک کسی است که اولا آموزش لازم در این زمینه را دیده باشد و یک فوق تخصص جراحی پلاستیک بهترین فرد از این نظر می باشد.

 

اقدامات لازم قبل از عمل جراحی پلک

  • آزمایش های لازم را انجام دهید.
  • به مدت حدود 6 هفته سیگار نکشید. چرا که ممکن است بر روی پروسه ی بهبود شما تاثیر بگذارد.
  • به طور منظم داروهایی را که برای شما تجویز شده مصرف کنید.
  • مصرف مکمل های گیاهی، آسپیرین، و داروهای ضد التهابی را قطع کنید.
  • رژیم غذایی توصیه شده دکتر آرش بیرقی طوسی را دنبال کنید و غذای سالم بخورید.

 

عمل جراحی بلفاروپلاستی در مشهد چه مزایایی دارد؟

عمل جراحی پلک راه حلی منحصر به فرد است که می تواند به طور موثری ظاهر چشمان شما را با از بین بردن علائم افزایش سن در پلک های پایین و بالا بهبود بخشد. عمل پلک در مشهد چربی اضافه اطراف چشم ها را از بین برده و باعث جوان تر شدن ظاهر شما خواهد شد.

بلفاروپلاستی برای بهبود ظاهر پلک های بالا و پایین با از بین بردن افتادگی پلک ، چین و چروک و چربی اضافی صورت می گیرد.

 

جراحی زیبایی پلک چگونه انجام می شود؟

این عمل به صورت سر پایی به صورت بی حسی و یا بی هوشی عمومی و موضعی انجام می شود. عمل زیبایی پلک ممکن است 1.5 الی 2.5 ساعت برای هر دو پلک زمان ببرد.

نوع تكنیك جراحی ممكن است مبنایی برای تقسیم بندی انواع جراحی پلك باشد، مثلاً در مورد پلك تحتانی ممكن است برش از روش ملتحمه و یا این که از روش پوست باشد. بر این اساس بلفاروپلاستی پلك تحتانی بر دو گونه «با برش پوستی »ویا«بدون برش پوستی» تقسیم می‌شود.

گونه دیگر دسته بندی جراحی افتادگی پلک به طور فانکشنال و کاسمیتیک است.
فانکشنال یعنی ممکن است پف پلک و شل شدگی پوست در حدی باشد که منجر خلل بینایی در شخص شود بدین صورت که پف پلک جلوی دید را گرفته باشد یا این که سنگینی شدیدی در آن ناحیه تولید کرد‌ه باشد یا شخص هنوز قادر به دیدن است اما میدان دید او محدود شده است یعنی پف پلک جلوی دید شخص را گرفته است و میدان دید شخص را کمتر کرده است. در واقع جراحي پلك در اين اشخاص علاوه بر جنبه زيبايي بمنظور بهبود ديد يا افزایش ميدان بينايي نیز می باشد .

شاید به مقاله زیر هم علاقه داشته باشید :

👇👇👇

افتادگی پلک چیست و چگونه درمان می شود؟

در دوره فوق تخصصی، حالات مختلف این اعمال و اقدامات لازم و نحوه پیشگیری از عوارض آموزش داده می شود و بهترین جراح زیبایی پلک علاوه بر این که این آموزشها را دیده است، آنها را به دیگران نیز آموزش داده است و به علاوه در مورد تکنیک های جراحی پلک مقاله به چاپ رسانده است.

 

بهترین جراح زیبایی پلک بر اساس تجربه می تواند بهترین نتیجه زیبایی پلک با حفظ عملکرد پلک را برای یک فرد به ارمغان بیاورد.

 

علاوه بر این، تجربه طولانی بیش از 15 سال در مورد عمل زیبایی پلک و بیش از 3000 نمونه موفق جراحی زیبایی پلک در مشهد دکتر آرش بیرقی طوسی می تواند نشانگر بهترین جراح زیبایی پلک باشد. تجربه نقشی اساسی در شناخته شدن یک جراح زیبایی پلک به عنوان بهترین جراح زیبایی پلک دارد.

در نهایت، علم و تجربه باید با هنر آمیخته شود تا بهترین نتیجه زیبایی پلک به دست آید. همچنین، توانمندی های دیگر مانند جراحی چین گوشه چشم و لیفت ابرو یا لیفت شقیقه می تواند به تکمیل نتیجه زیبایی در موارد نیاز کمک کند.

 

هزینه جراحی پلک در مشهد

عوامل مختلفی می توانند در تعیین هزینه جراحی ها می تواند نقش داشته باشند. به همین دلیل نمی توان همیشه قیمت مشخصی برای انجام این عمل تعیین کرد.

پارامترهایی که در تعیین هزینه عمل زیبایی پلک موثر هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. هزینه کلینیک یا بیمارستان محل درمان
  2. منطقه جغرافیایی
  3. دستمزد پزشک جراح بر اساس مهارت و تجربه او
  4. هزینه آزمایش ها و داروهای تجویزشده

plasticsurgery.org : منبع

 

دکتر آرش بیرقی طوسی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

بهترین جراح زیبایی پلک در مشهد دکتر آرش بیرقی طوسی

عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دارای دانشنامه برد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی