تزریق کردن چربی

فهرست مطالب

یکی‌از علت های اصلی پیری و چین و چروک های پوستی کم شدن چربی پوست است که به‌دنبال این حادثه , مشکلاتی از قبیل تولید شدن خط خنده , خط اشک , خط اخم , چین و چروک در نواحی اعم از روی پلک ها , اطراف چشم , گونه و شقیقه ها چهره می‌دهد . ولی تازمانیکه این چروک ها عمیق نشده باشند , می توان در برخی از نواحی با یاری بوتاکساین ایراد را تا حدودی برطرف کرد ولی وقتی که چروک ها عمیق میشوند دیگر از بوتاکس کار چندانی برنمی آید و می بایست به تزریق فیلرها رو آورد که شایسته ترین پرکننده , تزریق چربی است ; به این دلیل‌که درین روش بافت چربی از بخشی از بدن خود شخص برداشته شده و به قسمت دیگری از بدن پیوند زده می‌شود . چربی نوعی فیلر یا حجم دهنده طبیعی است که کاربرد های متعددی در طب و زیبایی دارد .

موارد استفاده تزریق چربی :

به جز برطرف کردن , چین و چروک های عمیق می توان از این روش در بقیه قسمت های دیگر جوانسازی اعم از :

پر کردن مناطق لاغر فرورفته صورت مانند مدل وزیر چشم
برجسته سازی لب ها , مدل ها , چانه
پر رنگ سازی باسن
بزرگ کردن سینه ها و بازسازی سینه
جوانسازی دست و کاهش ظاهری عروق زیر پوست
پرکردن اسکار یا این که جای جراحت فرورفته و سوختگی ها
مورد استفاده قرار میگیرد .

چه مناطقی برای برداشت چربی مطلوب هستند؟

بهترین محل‌هایی که می‌توان چربی را برداشت کرد در افراد گوناگون متعدد است و منطقه‌ای مطلوب است که چربی آن با رژیم غذایی کم نمی شود . عموما شایسته ترین بخش ها قسمت خارجی ران و باسن میباشند . ولی به صورت کلی نسبتاً از چربی زیر پوست در هرنقطه ای از تن میتوان به این منظوراستفاده کرد البته نواحی پهلو ها , رانها , کنار زانو وزیر شکم معمولا چربی مقاومتری دارد

آیا با یک‌بار تزریق چربی می توان به نتایج دلخواه رسید؟

کلا تزریق چربی می بایست 4 – 2 بار تکرار شود تا نتایج به طور کامل مطلوبی ساخت نماید , بعضا پزشکان هربار از چربی جدید کشیده شده استفاده می نمایند , بعضا هم چربی را فریز کرده و ماه‌های بعد تزریق می نمایند .

کسب اطلاعات لازم در مورد عمل بینی در مشهد