انتخاب بهترین جراح و قیمت عمل بینی در مشهد

فهرست مطالب

 

در این مقاله سعی داریم برای افرادی که تصمیم به انجام عمل بینی در مشهد گرفته اند، اطلاعات جامع و کاملی درباره جراحی بینی، روش های آن و مراحلی که باید برای انجام عمل زیبایی بینی طی کنند، ارائه دهیم. همچنین با نمایش تصاویر قبل و بعد عمل جراحی بینی و تجربه افرادی که اخیرا عمل بینی در مشهد را با دکتر آرش بیرقی طوسی انجام داده اند، بتوانند به راحتی در این زمینه تصمیم گیری کنند. آیا شما هم تصمیم دارید عمل زیبایی بینی در مشهد انجام دهید؟ برای یک عمل بینی موفق چه نکاتی را باید قبل از انجام جراحی در نظر گرفت؟ آیا قیمت عمل بینی در مشهد برای بینی گوشتی با بینی استخوانی متفاوت است؟ اگر می خواهید پاسخ همه این سوالات را به همراه کلی نکات کاربردی و مفید دیگر بدانید، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دکتر آرش بیرقی طوسی جراح عمل بینی در مشهد

روش های عمل زیبایی بینی در مشهد

در ابتدا لازم است شما با انواع روش های عمل زیبایی بینی در مشهد آشنا شوید. عمل زیبایی بینی به دو روش جراحی بینی بسته و جراحی بینی باز انجام می شود. در هر دو روش هدف از جراحی بینی برداشتن قوز بینی، کوچک کردن و یا بزرگ کردن بینی (در عمل ترمیمی بینیجراحی انحراف بینی و کوچک کردن سوراخ های بینی پهن می باشد.

عمل جراحی بینی به روش بسته

در روش جراحی بینی بسته، هیچ برشی روی پوست و بین دیواره دو سوراخ ایجاد نمی شود. بنابراین جراح به صورت مستقیم ساختار داخل بینی را نمی بیند. مزیت این روش نسبت به روش باز این است که در بخیه در کناره های بینی مشاهده نمی شود. جراحی بینی بسته برای کسانی مناسب است که می خواهند تغییرات اندکی در اصلاح قوز بینی انجام دهند. جهت اطلاعات بیشتر مقاله آشنایی با انواع جراحی بینی را مطالعه کنید.

روشهای عمل زیبایی بینی در مشهد

عمل جراحی بینی به روش باز

در این روش پوست بین دو سوراخ کاملا برش داده می شود. پوست بینی به کمک وسیله ای از روی استخوان بینی به سمت بالا کشیده می شود. جراح در این روش به خوبی روی جراحی تسلط دارد. در روش عمل بینی باز نیز بر اساس دقت و ظرافت عمل جراح زیبایی میزان اثر باقیمانده از رد بخیه بسیار نامحسوس خواهد بود. جهت اطلاعات بیشتر مقاله تفاوت عمل جراحی بینی به روش بسته و باز را مطالعه کنید.

بهترین روش عمل جراحی بینی در مشهد کدام است؟

در حالت کلی نوع تکنیک به کار رفته در جراحی بینی به نوع بینی گوشتی یا استخوانی و تجربه جراح بستگی دارد. مطابق نظر جراحان بینی بهتر است بینی هایی که دارای ناهنجاری و شکستگی های بسیار هستند به روش باز تحت عمل جراحی قرار گیرند اما بینی هایی که دارای مشکلات کمتری هستند به روش جراحی بینی بسته عمل شوند تا اسکار کمتری ایجاد شود و دوران نقاحت کوتاه تر باشد.

دکتر بیرقی طوسی بهترین دکتر عمل بینی در مشهد

نکات مهم انتخاب دکتر عمل بینی در مشهد

عمل جراحی بینی، محبوب ترین جراحی زیبایی است که بسیاری از خانم ها و آقایان به آن روی می آورند. این در حالی است که خیلی از افراد درصدد یافتن بهترین جراح بینی در مشهد هستند تا با خیال راحت بینی خود را به پزشک متخصص بسپارند.

انتخاب پزشک متخصص، مهم ترین کاری است که باید قبل از عمل بینی، افراد درباره آن تحقیق کنند.

عمل بینی ارزان و با کیفیت از عوامل موثر در افزایش آمار جراحی بینی در مشهد است. کشور ایران که در حال حاضر به عنوان “مرکز عمل بینی” جهان شناخته می شود، بیش از هفت برابر کل عمل های بینی را نسبت به امریکا انجام می دهد و انجام عمل جراحی بینی در مشهد نیز بیشترین تقاضا را دارد.

حضور بهترین متخصصین جراح پلاستیک و بهترین جراحان بینی در مشهد و همچنین قیمت ارزان عمل جراحی بینی در مشهد از عوامل موثر در افزایش تعداد جراحی بینی در مشهد می باشد و هرساله بیماران زیادی از شهرها و کشورهای دیگر برای انجام عمل بینی به مشهد مسافرت می کنند.

بسیار مهم است که جهت کاهش عوارض احتمالی عمل بینی به بهترین دکتر جراح بینی در مشهد مراجعه کنید. بهترین گزینه انتخابی جراحان متخصص پلاستیک و زیبایی و جراحان متخصص گوش، حلق و بینی با مجوز عمل زیبایی هستند. پیشنهاد میکنیم حتما مقاله نظرات در مورد دکتر آرش بیرقی طوسی را مطالعه کنید.

بهترین جراح بینی در مشهد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  • یک جراح عمل بینی (رینوپلاستی)، بیش از هر چیز، به فکر سلامتی و رضایت بیمار از نتیجه عمل بینی است و منافع مالی را مد نظر قرار نمی دهد بهمین دلیل انتخاب جراح در قیمت عمل بینی در مشهد بسیار تاثیرگزار خواهد بود.
  • از آنجا که بینی یکی از مهم ترین اعضای صورت است که می تواند نقش بسزایی در زیبایی فرد داشته باشد، بنابراین جراح با تجربه و مهارت خود می تواند نقش مهمی در ایجاد تناسب و تقارن بر روی صورت داشته باشد.
  • یک جراح بینی خوب، علاوه بر تسلط به علم پزشکی، باید به اندازه کافی مهارت و تجربه کافی داشته باشد تا بتواند با خلاقیت و تسلط بر علم زیبا شناسی هم، تصوری از نتیجه نهایی بینی فرد داشته باشد. پس از آن این نتیجه و اطلاعات را هم در اختیار فرد مراجعه کننده قرار دهد.

بهترین جراح بینی در مشهد

چه انتظاری از بهترین دکتر برای عمل بینی در مشهد باید داشت؟

جراح بینی باید  قبل از انجام عمل بینی با بیمار خود در خصوص انتظارات بیمار از جراح و دوران نقاهت پس از عمل بینی صحبت کند. همچنین میبایست میزان انتظار بیمار از جراحی با نوع بینی فرد طبق نظر جراح بینی و بیمار بررسی می شود. سپس با رسیدن به یک نتیجه کلی و مطلوب، جراح اقدام به جراحی بینی می نماید. انجام جراحی با این روش می تواند میزان رضایت بیمار را افزایش دهد.

قیمت عمل بینی در مشهد به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

قیمت عمل بینی در مشهد

هزینه عمل بینی در مشهد با توجه به معیارهای خاصی، می تواند متفاوت باشد. برخی از این معیارها عبارتند از :

  • مهارت جراح
  • نوع بینی ( گوشتی یا استخوانی بودن)
  • هزینه های کلینیک یا بیمارستان
  • دستمزد متخصص بیهوشی و پزشک
  • هزینه داروها

آیا هزینه عمل بینی گوشتی در مشهد با بینی استخوانی متفاوت است؟

هزینه عمل بینی گوشتی با عمل بینی استخوانی به طور کلی تفاوتی ندارد اما ممکن است به علت سخت تر بودن عمل بینی گوشتی و نیاز به دقت و تبحر بیشتر، هزینه عمل بینی گوشتی نسبت به بینی استخوانی بیشتر باشد. همچنین در صورت وجود پولیپ و انحراف هزینه عمل بینی افزایش می یابد.

تصاویر قبل و بعد از جراحی بینی در مشهد

نمونه عمل بینی در مشهد نمونه عمل بینی گوشتی در مشهد