روشهای جراحی کوچک کردن سینه

فهرست مطالب

لیپوساکشن یکی روشهای کوچک کردن سینه ها است که در‌این روش ابتدا مایع مناسب دربردارنده ماده بی حسی و منقبض کننده عروق به درون سینه ها تزریق می گردد وبعد از آن با ایجاد سوراخهای دو تا سه میلی متری در قسمتهای مناسبی از پوست سینه با استفاده از کانولاچربی درون سینه ساکشن شده و حجم سینه کوچکتر می گردد البته این روش افتادگی سینه را درمان نمی کند پس برای اشخاصی مناسب است که مقدار زیادی چربی در سینه هایشان دارند نظیر زنان یائسه و کسانی که نمی خواهند جای عمل روی سینه هایشان باشد و یا این که اصلاح افتادگی مد نظرشان نیست . همینطور با این روش قبل از عمل نمی‌توان پیش گویی کرد که چه حجمی از سینه را میتوان کوچک کرد .

روش دیگر برداشتن بافت سینه با برش سینه است: برای کوچک کردن سینه از برش های متفاوتی استفاده می‌شود که هر چقدر سینه بزرگترو افتاده تر و پوست اضافه بیشتری داشته باشد , می بایست برش بزرگ تری نیز داده شود .

درصورتی که سینه به برداشت ۵۰۰ گرم یا کمتر نیاز داشته باشد معالجه با برش به دور هاله و برش عمودی زیر هاله انجام می گردد . البته حتی با کمی تغییر در طول برش میتوان بافت بیشتری حتی تا ۱۲۰۰ گرم را با این روش برداشت .

در سینه های خیلی بزرگ و افتاده که باید بافت زیادی برداشته شود نیاز به برش بدور هاله و برش عمودی زیر هاله و برش افقی در چین زیر سینه می‌باشد . ( برش لنگری یا T برعکس )

چنانچه سینه ای که خیلی  بزرگ نباشد اما پوست اضافه زیادی داشته باشد باز هم از برش لنگری برای اصلاح کامل سینه استفاده می گردد .

 

علت انجام جراحی کوچک کردن سینه چیست؟

سینه های  بزرگی که از لحاظ اشخاص زیبا نیستند یا این که سایز آن با اندام او تناسب ندارد

گاهی اوقات سینه های بزرگ ایجاد درد و تغییر شکل در کتف , گردن , پشت , عفونت مکرر در زیر و میانه سینه ها , تولید شیار و لک روی کتف ها  ایجاد می کند. و موجب انحراف در نوع نشستن و ایستادن و در موارد شدید تر موجب مشکلات تنفسی می گردد. سینه های بزرگ ظاهر یک زن را تخریب و گاها موجب نامتقارن یه نظر رسیدن وی می شود.

انزوا بعلت خجالت از حضور در اجتماع

مشکل و گاهی درد‌ در هنگام ورزشی کردن

شخص لباس مطلوب پیدا نمی کند

 

توصیه هایی قبل از عمل ساکشن

با وجود اینکه این کار می تواند برای تمام زنان در تمام سنین مفید باشد , اما معمولا قیل از این‌که سینه ها به طور کامل رشد نمایند این عمل را هرگز انجام ندهید . بعلاوه ,افرادی که قصد باردار شدن دارند , می بایست  عمل را تا بعد از تکمیل افراد خانواده شان به تأخیر بیاندازند . دلیل این کاراین است که اگر بارداری  بعداز این عمل جراحی رخ دهد می تواند , منجر بزرگ شدن مجددپستانها شود.

در حالتی که اضافه وزن قابل توجهی دارید , توصیه می شود , ابتدا وزن خود را کاهش دهید . تا جراح بتواند تخمین دقیقی از میزان پس از عمل داشته باشد , بسته به سن شما , شاید نیاز باشد که قبلی ازعمل جراحی ماموگرافی انجام دهید . این کار در مشاوره نخستین باتوجه به سوابق خانوادگی و سن شما و . . . . هم توصیه خواهد شد .

کسب اطلاعات لازم درباره ی عمل بینی در مشهد